top of page
  • dafnaefron

ואולי אפשר גם אחרת? בעקבות מצור #7

אתמול, יום שישי בצהרים, פעולה בהפתעה בפינת ברנר ובלפור, קרוב מאוד לביתו של הנאשם בפלילים. הפעם מתמקדים ברעש. מי שחטף מדינה שלמה לא זכאי לשנ"צ. היתה ככל הנראה דליפת מידע וכשהגענו לנקודת המפגש כבר חיכו שם יעקובי וגואטה מגובים בכוחות גדולים.

צילום, דני אסייג בלפור 30/01/21

אז מה היה שם? / דפנה עפרון


הרבה מתופפים, קריאות ותנועה, כי בקור הירושלמי העז ובגשם אם עומדים, קופאים. הצעתי גם לשוטרים לזוז כשראיתי שהם מתחילים לסבול מהקור. היה משהו מפויס ומקבל, חיוכים מבעד למסיכות וגם התלוצצות עם ארבעה סמויים שהפעם ביקשו סלפי איתי. נעלבתי, חשבתי שכבר מזמן יש להם תיעוד שלי...



גם כשרצנו מכניסה לכניסה - עזה, סמולנסקין, אחד העם וחזרה לבלפור, היתה הכלה ואיפוק. רגעים - מעבר חצייה משובץ קליפות ביצים (השמועה אמרה שהבן של אחראי לבזבוז המזון הזה) פגישה מחודשת מלבבת עם ארבעת הלא כאלו סמויים שגם התחילו לתשאל אותי מה אני עושה בחיים ומתי ניפגש שוב (תרשום, תרשום..) השוטרת אז אולי מסתודדת עם יעקובי וניצבת זקופה, לצידו מפגינה שמציעה לשלוח ליעקובי את המידע שניסה לדלות ממנה בפרטי וגם מבעד למסיכה ניתן לראות שהוא משועשע מאבטח על גדר בפינת ברנר שנעמד בפוזה של אדון הארץ - מגוחך.




חיבוק לאייל שאיבד באותו יום את סבתו ולמרות זאת הגיע, משוכנע שזה מה שסבתו היתה רוצה.

ובעיקר - לא היתה אלימות. "המפגינים הטובים בעולם, לא רק בישראל מכבדים את השבת ומתפנים בשקט, ברוח טובה" סוף ציטוט.

אולי, באמת כפי ששיערה אחת המפגינות בדרך לרכב, רוח אחרת נושבת מכיוון המפכ"ל החדש שאולי גם טרח ללמוד מה מותר ומה אסור?


ספק, שכן באותה עת ממש מופעלת אלימות בלתי סבירה, נזרקים רימוני הלם ומבוצעים מעצרים שמן הסתם יתבררו כמעצרי שווא כלפי מפגינים באום אל פאחם, כולל ילד בן 14!!


#משטרתישראל אני קוראת לכם ליישם את מה שלמדתם בבלפור כלפי מפגינים בכל הארץ. כולנו בני אדם ובסופו של דבר, כולנו נלחמים למען עתיד טוב יותר גם לילדיכם!!

שבת שלום ונתראה הערב אמהות נהדרות וגם אתכם, להקת הסמויים.

bottom of page