top of page

18,500 צעדים

עודכן: 16 בנוב׳ 2020

עוד הפגנה שהתחילה בנעימים והסתיימה במכלאה ובמעצרים. התחלה סולידית בהבימה ותהלוכה ברחובות כשהמשטרה מבצעת את תפקידה וחוסמת את הצמתים. צועדים ושרים ותושבים מצטרפים מהמרפסות.








הטור שלי / נורית שרת

בפלורנטין ירדנו דרומה בסמטה צרה וכשהגענו לרחוב אליפלט נבהלתי קצת למראה יחידת אופנוענים בחליפות ובקסדות שחורות וניידות משטרה. התהלוכה ממשיכה ללא הפרעה ליפו עד שנעצרת בכיכר השעון. משם חוזרים לתל אביב בדרך פתלתלה, חלק מהזמן בורחים מהמשטרה בסמטאות. בדרך ראיתי שני פרמדיקים של מגן דוד על אופנועים. דיברתי עם אחד מהם והוא סיפר לי שהם סיימו את המשמרת והחליטו ללוות את התהלוכה למקרה הצורך. ביקשתי לצלם אותו, אבל הוא התבייש. בדרך הביתה שמענו שפתחו את המכלאה וכולם התפזרו. כולם מלבד ארבעה עצורים. האפליקציה מדווחת שהלכתי 18,500 צעדים.



כשהתהלוכה פנתה מסלמה לכיוון פלורנטין ראיתי כמויות גדולות של שוטרים רצים לאותו הכיוון מרחוב מקביל. כעבור דקות נודע לי שיש מכלאה. בכל פעם הפתעות חדשות, הפעם המשטרה אוסרת על האנשים שבמכלאה לשתות, לאכול ולעשן. מי שרוצה לצאת מחויב בהצגת תעודת הזהות ובקבלת דו׳׳ח על אלף שקל. לקראת הסוף נשארים מעט מפגינים וכמות שוטרים כפולה אם לא יותר.


bottom of page